Különleges eredményekkel ért véget a Magyar Kerékpárosklub és a Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Minisztérium szervezésében, valamint a Környezetvédelmi és Vízügyi Minisztérium köreműködésével megrendezett tavaszi kerékpározást népszerűsítő kampány.
A kampányba 22 000 ember regisztrált, ebből közel 11 000 kerékpáros teljesítette a nyolc tekerést. Legnagyobb sikermek a szervezők mégis azt tartják, hogy minden nyolcadik bringás autóról váltott biciklire, és a résztvevők fele a kampány hatására próbálta ki a kerékpározást.
A BaM!-hoz csatlakozók közel 2 300 000 kilométert bicikliztek összesen, ezzel egy körülbelül Margit-sziget méretű erdő egy éves szén-dioxid felvételének megfelelő károsanyag nem került ki a légkörbe, 200 000 kakaóscsigányi kalóriát égettek el, és közel 48 millió forint benzinpénzt spóroltak meg.
A kampány a vállalatok körében is igen népszerű volt, hivatalosan 600 cég, a magyarországi munkavállalók 5 százaléka regisztrált.
A szervezők új alkampányokat is meghirdettek, a Bringázz az egyetemre!, a Bringázz szoknyában és öltönyben! és a Bringázz és vonatozz! akciókat. A Bringázz szoknyában és öltönyben! elnevezésű kezdeményezéssel a kerékpározás természetességét hangsúlyozták, vagyis, hogy télen-nyáron, speciális öltözet nélkül is lehet használni a közlekedési eszközt.
A közlekedési, az egészségügyi és a környezetvédelmi tárca 2007 augusztusában hirdette meg a Kerékpáros Magyarország Programot (KMP). Ez kiemelt fontossággal kezeli a kerékpározás népszerűsítéséhez elengedhetetlen kampányokat, amilyen a Bringázz a Munkába!
2007 szeptemberében még Kerékpározz a Munkába! volt a kampány neve, ami így KAMBA néven vált ismertté, és csak 2008 tavaszán kapta meg a Bringázz a Munkába! elnevezést. A kezdeményezés 2007 őszén Budapesten indult, a két hetes program során kipróbálták a külföldön már bevált rendszert, létrehoztak egy internetes adatbázist, és szponzorokat is toboroztak. A két hetes (pilot) kampányban több mint kétezren vettek részt.
2008 tavaszán a GKM újra meghirdette a „Bringázz a munkába!” akciót, ezúttal már az egész ország területére. 2008 nyarán a Magyar Kerékpárosklub (MK) megállapodott a minisztériummal, hogy a LifeCycle európai projekt keretében az MK szervezi a kampányt előreláthatóan 2011 májusáig.