Nem újság, ha nincs újság

  • JEGYZET
  • 2009-04-19
  • Írta: CK
  • 579 megtekintés

Felháborodott olvasói levél érkezett szerkesztőségünkbe, amely arról számolt be, miként alakult a hírlap-előfizetők első hete, amikor már nem a Magyar Posta, hanem a MédiaLOG Zrt nyújtotta számukra a szolgáltatást. Pontosabban: nem nyújtotta.
Emiatt nemcsak levélírónk méltatlankodott, és hívta többször is a cég ügyfélszolgálatát. A helyi posta tájékoztatása szerint a battai előfizetők több napig nem kapták meg az újságjukat. A postahivatal helyettes vezetője, Mikulásik Ágnes arról számolt be, hogy csütörtökön beszélt a MédiaLOG menedzsmentjével, és azóta kevesebb a reklamáció.

A MédiaLOG Fiege Zrt 2006 nyarán jött létre, majd a többségi tulajdonos, a német Fiege csoport 2007-es kivásárlása után lett szimplán MédiaLOG, hetven százalékban a Népszabadság-Ringier, harminc százalékban pedig a Sanoma Zrt, vagyis az ország legnagyobb lapkiadóinak a birtokában. A cég 2006-ban kötött megállapodást a Magyar Postával arról, hogy 2007-től átveszi az előfizetett napilapok és magazinok terjesztésének egy részét. A változás első körben csak 150 nagyobb várost és néhány egyéb települést érintett, az időközben eltelt bő két évben azonban nőtt a MédiaLOG részesedése, jelenleg az előfizetett napilapok 90, míg a magazinok 30 százalékát hordja házhoz ország szerte. A cég a szolgáltatással együtt alkalmazottakat is átvett a postától, kezdetben azonban nagyon nehezen mentek a dolgok. Az első hónapban késve, vagy egyáltalán nem érkeztek meg az újságok az olvasókhoz, ami miatt a MédiaLOG tájékoztatása szerint 30-40 ezer panaszos hívás érkezett hozzájuk, illetve a kiadókhoz. Némi sajtónyilvánosság előtt lefolytatott csatározás után, amely során igyekeztek eldönteni, vajon a posta, vagy a lapterjesztő hibázott-e többet, a MédiaLOG árkompenzációval engesztelte ki a csalódott megrendelőket.

Százhalombattán 2009. április 6-án vette át a lapkézbesítést a cég. A battai postásoknak ennyivel kevesebb lesz a dolguk, de így is marad elég, vagyis a szolgáltatás átadása nem jár létszámcsökkentéssel – tájékoztatott Mikulásik Ágnes.
Szerkesztőségünk szerette volna megszólaltatni a MédiaLOG képviselőjét is. Saját honlapjukon ugyan nem jelentettek meg elérhetőséget az ügyfélszolgálatin kívül, találtunk viszont egy másikon, a Médialog Kft-jén. A cég elhatárolódását fejezi ki „névrokonától”, ugyanakkor közzé teszi annak telefonszámát, hogy a kedves ügyfelek ezt hívják, és ne őket. Ezt a számot több napon keresztül hívtuk, de sajnos, nem vette fel senki.

Lett aztán egy másik telefonszámunk, az, amin a MédiaLOG képviselője hívta fel felháborodott levélírónkat, aki előzőleg faxokkal és segélyhívásokkal bombázta a cég ügyfélszolgálatát. Az élelmes előfizető szerencsére elmentette a számot, sajnos, azonban ezt is hiába hívtuk, a vonal túlsó végéről senki sem jelentkezett.

Nem maradt más hátra, az ügyfélszolgálathoz fordultunk, ahol ugyan szintén nem árulták el, ki és milyen telefonszámon tájékoztatná a százhalombattai olvasókat, kaptunk viszont egy ígéretet, hogy az illető majd visszahívja a szerkesztőséget.
Bár erre egyre reménytelenebbül várunk, feltétlenül szeretnénk megkérdezni, vajon a battai előfizetők is kapnak-e árkompenzációt az elmaradt napilapok miatt.

Hozzászólás

E-mail címe rejtve marad. A kötelező mezők *-al vannak jelölve.

Megszakítás

Legfrissebb cikkek

Képtárak

Kategóriák