Úgy döntöttem, egy kis szünet után megújítom az egyik napilapra az előfizetésemet.
Március 2-án, hétfőn az elhatározásomat tett követte: felhívtam az előfizetéseket intéző Médialog Zrt. ügyfélszolgálatát. Meglepetésemre egy hölgy közölte: csak május 1-jétől tudják felvenni (vagyis újraindítani) az előfizetésemet. Meglepődtem, mert úgy tudtam, ha adott hónap 18-áig kérem (és be is fizetem) az előfizetést, a következő hónap (ez esetben április) 1-jétől működik a dolog. Ezt bizonyítja az is, hogy miután felhívtam a központi (1-es) postát, a mindig barátságos ügyintéző hölgy közölte, ha a héten bemegyek, egyhavi összeg befizetése után 1-jétől újra tudják indítani előfizetésemet. Így természetesen őket választottam.
Minden elismerésem a posta összes dolgozójának a fáradságos és sokszor stresszes munkájukért. Külön köszönetem az előfizetéseket intéző barátságos hölgynek!
Egyúttal érdekelne: az erre szakosodott Médialog Zrt.-nél miért ilyen döcögős az ügyintézés?

