Válassza az e-ügyintézést!

  • img

A rendőrség ügyfélfogadási rendje nem változik, de az Érdi Rendőrkapitányság arra kér mindenkit, hogy elsősorban az elektronikus ügyintézést részesítse előnyben.

A rendőri szerveknél az ügyfélfogadás a szokásos rendben zajlik, azonban a járványügyi veszélyhelyzetre tekintettel kérik, hogy aki teheti, válassza az elektronikus ügyintézést és csak a halasztást nem tűrő esetekben jelenjen meg a hatóságnál. Az elektronikus úton intézhető ügyekről, valamint az ügyintézés módjáról és feltételeiről a rendőrség honlapján, illetve a rendőrségi elektronikus ügyintézési portálon lehet tájékozódni.


Feljelentést, illetve bejelentést elektronikus úton, illetve telefonon keresztül is bárki tehet. A hatóságok csak a legszükségesebb esetekben köteleznek bárkit a személyes megjelenésre. Aki azonban idézést kap, az csak a törvényben meghatározott okok alapján mentheti ki magát.


Aki segítségre szorul vagy a készenléti szervek azonnali intézkedését igénylő eseményről kíván bejelentést tenni, a 112-es telefonszámot hívhatja a nap 24 órájában.


A hatályos kormányrendelet értelmében a veszélyhelyzet időszaka alatt lejáró okmányok érvényesek maradnak, amely a rendőrség által kiállított okmányokra is vonatkozik. A veszélyhelyzet ideje alatt lejárt okmány miatt joghátrány senkit nem érhet. (Forrás: police.hu)

Hozzászólás

E-mail címe rejtve marad. A kötelező mezők *-al vannak jelölve.

Megszakítás

Legfrissebb cikkek

Képtárak

Kategóriák