Üdvözlettel, FiberNet

Több, mint egy hónapja egyoldalú levelezést folytatok a FiberNettel, mert itt, az Olimpia utcában a fogható csatornák minősége igen vegyes, mondhatnám labilis.

A csúnyább jelzőket elhagyom. Érdemi válasz gyakorlatilag nincs, minőségjavulás sincs, én pedig legutóbb - másokhoz hasonlóan bejelentettem -, hogy az augusztus 4-én esedékes díjat nem fogom befizetni. Erre sem válaszoltak. Pontosabban augusztus 3-án a következő levelet kaptam: "Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy az Ön által bejelentett problémát rendszerünkben rögzítettük. Bejelentés azonosítója:382237. A vizsgálatról és a probléma megoldásáról a továbbiakban tájékoztatni fogjuk Önt. Üdvözlettel, FiberNet Ügyfélszolgálat”
Ennek végtelenül örülök! Különösen, ha ez a július 13-án kelt, alábbi levél után elvégzett intézkedésekről szóló beszámolónak minősül: "Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy az Ön által bejelentett problémát rendszerünkben rögzítettük. A vizsgálatról és a probléma megoldásáról a továbbiakban tájékoztatni fogjuk Önt. Üdvözlettel, Fibernet Ügyfélszolgálat”
Nem tudom, mitől van, hogy úgy érzem, a levelemet a kutya sem olvasta el, létezik viszont egy számítógépes program, amely automatikusan válaszol rá…

Hozzászólás

E-mail címe rejtve marad. A kötelező mezők *-al vannak jelölve.

Megszakítás

Legfrissebb cikkek

Képtárak

Kategóriák