A novemberben végzett közvélemény-kutatás egyik célja az volt, hogy kiderüljön, mennyire elégedettek a városban élő emberek a Polgármesteri hivatal tevékenységével.
A novemberben végzett közvélemény-kutatás egyik célja az volt, hogy kiderüljön, mennyire elégedettek a városban élő emberek a Polgármesteri hivatal tevékenységével. A válaszokból kiderült, hogy a megkérdezettek majdnem egynegyede még semmilyen ügyben nem járt a Polgármesteri Hivatalban, és másik egynegyedük is több mint egy évvel ezelőtt járt ott legutóbb. A hivatalban már valaha járt ügyfelek többségének (65%) pozitív emlékei vannak az ügyintézéssel kapcsolatban, mivel állításuk szerint ügyüket sikerült könnyen elintézniük. Minden hetedik ügyfél azonban csak nehezen járt ügye végére. Összességében átlagosan 80 pontot adtak az ügyfelek az ügyintézők munkájára, vagyis a Százhalombattai Polgármesteri Hivatal dolgozóinak munkájáról elismerően nyilatkoztak.