Mondom a magamét…
Születésnapra

Nem ilyen születésnapra számítottam. Én örömmel üdvözöltem az ötletet, hogy a Tesco városunkba költözik. Sok százhalombattai lakossal együtt azt gondoltam, ezzel a napi beszerzés gondjai csökkennek. Valóban csökkentek a gondjaink, de sokasodtak bosszúságaink is. Most felsorolok néhányat, és bár nehezemre esik, igyekszem higgadt és nyugodt maradni.

1. A hét végeken a zöldség és gyümölcs minősége csapnivaló. A magyarázat nyilvánvaló, de az a véleményem, hogy ne rajtunk akarjon a Tesco meggazdagodni.
2. Lassan megtanultam, hogy mi, hol van. Erre megfejthetetlen okok miatt elkezdték csereberélni az árukat. Most ott tartok, hogy ismét keresgélnem kell.
3. Az áruház rugalmassága nem megfelelő. Fellépnek hiánycikkek, hétköznapi dolgok, és csak napok múlva pótolják. Például napokig nem lehetett réteslisztet kapni. Ennek csak az lehet a magyarázata, hogy nem rendelték meg idejében. A hiánycikkek listája olyan hosszú, hogy nem fél bele egy rövid cikkbe.
4. Egyszerűen érthetetlen előttem, hogy miért ragaszkodik az áruház egy olyan üvegvisszaváltó géphez, amelyik nem méltó a XXI. századhoz? Ez egy rossz, hibás készülék. Ki kell dobni! Alkalmazni kell két dolgozót, akik az üveget átveszik. Belekerül a Tesco-nak havi százezer forintjába. Ettől fog tönkre menni?
5. Mérgem akkor éri el a csúcspontját, amikor a pénztárhoz érek. Először is mindig új arcok várnak rám a pénztárban, olyan arcok, akik még bele sem kóstoltak a szakmába.
6. Ennél is sokkal, de sokkal nagyobb baj, hogy csúcsforgalom idején kevés a nyitott pénztár. Felháborító, hogy a pénztárak előtt 20-30 méteres sorok állnak, és természetesen botrányos jelenetekre is sor kerül. Ne tegyük próbára a battaiak türelmét!! Kiválasztom az árut – tíz perc, várakozom a pénztár előtt – egy órát.

A Tesco szinte mindenütt ott van a világban. A nyugati világban megtanulhatta, hogyan kell a vásárlók igényét kielégíteni, hogyan kell a kedvükbe járni. Joggal várható tehát el, hogy a százhalombattai Tesco is hasonlóan viselkedjék.

Tisztelettel felhívom a város vezetőinek figyelmét, hogy ne nézzék ölbe tett kezekkel ezeket a negatív jelenségeket! Adjanak hangot a városlakók panaszainak. Ne legyen ez pusztába kiáltott szó! Bízom benne, hogy a Tesco vezetősége komolyan veszi észrevételeimet és kijavítják a hibákat. Még akkor is, ha ez bizonyos anyagi áldozatot is követel.

Hozzászólás

E-mail címe rejtve marad. A kötelező mezők *-al vannak jelölve.

Megszakítás

Legfrissebb cikkek

Képtárak

Kategóriák