(2440 Százhalombatta, Szent István tér 3.)
a 26/2007. (IX.18.) VB. sz. határozata alapján, az alábbi helyen és időben árverést tart a Százhalombatta, Szent László út 40. szám alatti társasház megnevezésű ingatlan egyben történő elidegenítésére
Az árverést vezeti: Izinger Julianna vagyongazdálkodási munkatárs
Az árverés helye: Százhalombatta Polgármesteri Hivatal (Szent István tér 3.)
I. emeleti kistárgyaló terme
Az árverés időpontja: 2007. november 06. 9,00 óra
Árverésre kerül az alábbi Százhalombatta Szent László út 40. szám alatt található ingatlan tulajdonjoga:
246/2 hrsz - 650 m2 - 8.450 e Ft kikiáltási ár
árverés útján 13.000 Ft/m2 áron a földterülethez tartozó, külön értéket nem képviselő
246/2/A/1 - 37 m2 lakás
246/2/A/2 - 43 m2 lakás
246/2/A/3 - 32 m2 lakás
246/2/A/4 - 14 m2 garázs
felépítményekkel együtt értékesíti.
Felvilágosítást az érdeklődők:
- az ingatlan jellemzőiről és az árveréssel kapcsolatban a Polgármesteri Hivatal Kincstár, Adó és Vagyonkezelési Irodáján;
- a beépítési feltételekről a Polgármesteri Hivatal Műszaki Iroda Építéshatósági munkatársaitól kaphatnak.
Az árverésen kizárólag az vehet részt, illetve az adhat képviseleti meghatalmazást, aki/amely jelentkezését írásban az árverésre való jelentkezés határidejéig teljes körűen benyújtotta, és az alábbi feltételeknek megfelel:
1. Nyilatkozik arról, hogy legalább a kikiáltási ár erejéig rendelkezik a vételárral.
2. Igazolja, hogy az általa kiválasztott ingatlan kikiáltási árának 10%-át árverési előlegként (biztosítékként) ügyvédnél letétbe helyezte, vagy a Polgármesteri Hivatal ERSTE Bank Hungary Rt. Százhalombattai fiókjánál vezetett 11999007-03100013-00000000. számú számlájára átutalta, befizette.
3. Nyilatkozik arról, hogy az árverés nyerteseként hozzájárul neve nyilvánosságra hozatalához.
4. Nyilatkozik arról, hogy vállalja az árverés tárgyát képező ingatlan – az adásvételi szerződés aláírás napjától számított – 6 hónapon belül történő lebontását és rendezett telek kialakítását, továbbá vállalja, hogy az ingatlant 2 éven belül a faluképbe illeszkedő épülettel beépíti. Továbbá nyilatkozik arról, hogy amennyiben ezen kötelezettségének a vevő határidőn belül nem tesz eleget, abban az esetben az Önkormányzat az ingatlant az adásvételi szerződés szerinti vételáron visszavásárolhatja.
Árverésre való jelentkezés: 2007. október 29. 12 óra
Árverésre való jelentkezés helye: Polgármesteri Hivatal I. em. 144. szoba
Az ajánlattevő az igazoló okiratok (személyi igazolvány, és ha a jelentkező gazdasági társaság, akkor 30 napnál nem régebbi cégkivonat, árverési előleg befizetéséről vagy letétbe helyezéséről szóló igazolás, meghatalmazás) bemutatása után azonosító számot kap, és a licitálás során anonim marad. A licitáláson résztvevők kézfelemeléssel licitálhatnak.
A licitlépcső: 100 Ft/m2
Az a licitáló a nyertes, aki a legmagasabb vételár megfizetését vállalja.
A vételárat magyar forintban (HUF) kell megfizetni.
A nyertes licitáló győztessé nyilvánítása esetén Százhalombatta Város Önkormányzata kizárólag vele köti meg az adásvételi szerződést.
A nyertes köteles az adásvételi szerződést haladéktalanul megkötni, és köteles az ingatlan teljes vételárát az árverés napjától számított 8 napon belül a Polgármesteri Hivatal ERSTE Bank Hungary Rt. Százhalombattai fiókjánál vezetett 11999007-03100013-00000000. számú számlaszámra átutalni, vagy a pénzintézet fiókjánál a fenti számlaszámra befizetni. Az adás-vételi szerződés elkészítésével, a tulajdonjog földhivatali nyilvántartásba történő bejegyzésével kapcsolatos költségek és illetékek a vevőt terhelik.
Ha a fentieknek a vevő nem tesz eleget, az előleget (biztosítékot) elveszíti, és az árverést sikertelennek kell minősíteni.
Az árverés egyéb feltételeire a Százhalombatta Város Önkormányzata Képviselő-testületének az önkormányzat vagyonának értékesítése, hasznosítása során alkalmazandó versenyeztetési szabályokról szóló módosított 20/2000. (IV.07.) Ör. sz. rendeletének szabályai szerint kell eljárni.