Betegellátás garantált minőségben

  • RIPORT
  • 2007-02-27
  • Írta: CK
  • 536 megtekintés
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Átadták az ISO 9001:2000 minőségbiztosítási rendszer bevezetéséről szóló tanúsítványt a Százhalom Egészségügyi Központban február 21-én.

A szakorvosi ellátást végző Men For Care Kft az önkormányzattal kötött szerződésében vállalta, hogy két éven belül megvalósítja a minőségbiztosítást – mondta el Kovács Attila ügyvezető. A rendszer bevezetése a battaiak számára garantálja a szolgáltatás színvonalát, mivel annak minden folyamatát és feladatát pontosan szabályozták, átláthatóvá, ellenőrizhetővé tették. A tanúsítvány szakmai jelentősége azonban az egészségügy folyamatban levő átalakulása miatt ennél is nagyobb, hiszen a biztosítás alapú ellátásban várhatóan alapkövetelménnyé válik a minőségbiztosítás. A cégvezető hangsúlyozta, a dokumentum ünnepélyes átadása az intézményben dolgozók közel egyéves, szinte emberfeletti teljesítményét is igazolja, hiszen a napi munkájuk mellett látták el a felkészüléssel járó többletfeladatokat.

Végh László, a tanúsítványt kiadó DEKRA Kft vezető auditora elmondta: az ISO eredetileg az amerikai hadsereg beszállítóinak ellenőrzésére szolgált, mára az egész világon elterjedt és elismert, igen szigorúan felépített és ellenőrzött minőségbiztosítási rendszerré vált.
Dr. Kőrösi László, a Százhalom Egészségügyi Központ főigazgatója szintén köszönetét fejezte ki azoknak a vezetőknek és alkalmazottaknak, akik felvállalták a minőségbiztosítási rendszer bevezetésével járó többletmunkát, és emlékeztetett rá, hogy a tanúsítvány átvétele csak a kezdete valaminek, hiszen mostantól mindenkinek használnia, ellenőriznie kell a megalkotott szabályzatokat. Kitért az egészségügy átmeneti, zűrzavarosnak tűnő helyzetére is. Miközben a vizitdíjat sokan szitokszóként használják, elfeledkeznek róla, hogy ez része az unióhoz való igazodásnak - mondta. Mivel az egészségügyi rendkívül költséges szolgáltatás, az Európai Unió legnagyobb részében már felismerték, hogy az optimális működés érdekében befolyásolni kell a betegforgalmat. Kiemelte, akármekkora a zűrzavar, az egészségügyi dolgozók számára elsődleges a beteg érdeke, még akkor is, ha esetenként éppen rajtuk csapódik le az elégedetlenség. A gyógyítók egyik legfontosabb feladata, hogy megőrizzék a beléjük vetett bizalmat. Hozzá tette, minden esetleges problémás ügynek, reklamációnak a rögzített eljárásrend szerint, a legnagyobb alapossággal fognak utánajárni, hiszen, amit vállaltak, azt teljesíteniük kell.

Hozzászólás

E-mail címe rejtve marad. A kötelező mezők *-al vannak jelölve.

Megszakítás

Legfrissebb cikkek

Képtárak

Kategóriák