Március 24-én Szépség és Egészség címmel szervez kiállítást a Rendezvényközpontban a Korshak Kft. A rendezvény célja, hogy a városlakók megismerjék a helyi és környékbeli szolgáltatókat. Vajon élnek-e lehetőséggel? Szükség esetén, hogyan választanak szerelőt, fodrászt, bankot?
Gáspár Kinga, tanuló: Az én választásomat a szüleim pénztárcája és a zsebpénzem nagymértékben befolyásolja. Igyekszem megfizethető áron színvonalasan dolgozó szolgáltatókat választani. Hosszasan keresgélek, a leghitelesebb reklám számomra a "szájhagyomány", vagyis, hogy ismerőseimnek, diáktársaimnak mi a véleménye a fodrászról, a nyelviskoláról. Emellett legfőbb tájékozódási forrásom az internet, a közösségi oldalak. Ott is főképpen a hozzászólók bejegyzéseit olvasom el. Arra is jó a világháló, hogy összehasonlítsam az ajánlatokat, és így találjam meg a számomra legmegfelelőbbet.

Gáspár Kinga, tanuló
Tóth Kálmán, vállalkozó: Pontos munkavégzés, kiváló kiszolgálás, jó referenciák. Egy szolárium és egy építőipari vállalkozás ügyvezetőjeként tudom, hogy ezek az embereknek legfontosabb elvárásai. Nekem is fontosak ezek a szempontok. Figyelembe veszem még az ismerőseim ajánlásait, tájékozódom az interneten és a közösségi oldalakon is. Vállalkozóként és százhalombattai lakosként is jó kezdeményezésnek tartom, hogy mostanában egy-egy kiállításon bemutatkozási lehetőséget kapnak a helyi és a környékbeli szolgáltatók. Jó szervezéssel, a rendezvények megfelelő reklámozásával könnyebben egymásra találhatnak a piac szereplői.

Tóth Kálmán, vállalkozó
Eszterhai Márta, gyógypedagógus: Számomra az egyik legfontosabb szempont, hogy megrendelőként, ügyfélként hogyan bánnak velem. A személyes, felém irányuló figyelem, a barátságos hangvétel, a pontos tájékoztatás elkötelezetté tesz, sőt, a minőségi szolgáltatásért hajlandó vagyok kicsit borsosabb árat is fizetni. A százhalombattai kirendeltséget működtető számlavezető bankomat például, biztosan nem változtatom meg, hiszen ott a napi gazdasági rossz hírek mellé mindig kapok néhány kedves szót is. Sok városlakót bosszantanak a postaládákban gyülekező szórólapok. Én át szoktam ezeket futni. Egy-egy szerelő megőrzött telefonszáma többször mentett már meg kellemetlen percektől, hiszen szükség esetén azonnal tárcsázhattam.

Eszterhai Márta, gyógypedagógus
Farkasfalvi-Ugron Gyula, tanár: Szívesen barkácsolok, javítok meg otthon apróbb dolgokat, így ritkábban szorulok szolgáltatókra. Ha mégis szakembert kell hívnom, azokat választom, akik már bizonyították rátermettségüket, megbízhatóságukat. Néha segítségemre vannak azok a helyi és környékbeli kiadványok is - például a Kalauz -, amelyek szakmák szerint csoportosítva mutatják be a cégeket. Néha persze, az is előfordul, hogy egy hirtelen jött ötlet alapján választunk. A feleségem esküvői frizuráját például az első útjába eső, szabad időponttal rendelkező fodrász készítette, és jó döntés volt!

Farkasfalvi-Ugron Gyula, tanár
Kiss Anna, nyugdíjas: Nekünk nagy szerencsénk van, mert a párom igazi ezermester, mindenhez ért egy kicsit. Szerel, javít, ha szükséges. Ha mégis szakembert kell hívnunk, alaposan körbekérdezzük az ismerősöket, mert értek már csalódások bennünket. Előfordult, hogy ugyanazt a munkát kétszer kellett elvégeztetnünk. Meg aztán az is előfordul ilyenkor, hogy a megkérdezettek között találunk olyanokat, akik járatosak egy-egy szakmában, így segítségünkre tudnak lenni.

Kiss Anna, nyugdíjas
Pásztor Imre, nyugdíjas: Én hűséges vagyok a szolgáltatóimhoz, akivel elégedett vagyok, azt nem váltogatom. Azt szoktam mondani, egy életre választottam őket. A fodrászom például, évek óta ugyanaz. Szerencsés vagyok azért is, mert a munkám során sok céggel, vállalkozóval, szakemberrel kerültem kapcsolatba. A minőségi szolgáltatást végzők telefonszámát a mai napig őrzöm. Gondosan összegyűjtöm még a megvásárolt eszközök, gépek jótállási jegyeit is, mert a szakszervizeket ezeknek az ajánlásai alapján választom. Így – általában – nem ér kellemetlen meglepetés.

Pásztor Imre, nyugdíjas

