Százhalombatta Város Önkormányzat Képviselő-testülete
Gazdálkodási, Pénzügyi és Integrációs Bizottságának
19/2011.(XI.18.) GPIB. sz. határozata alapján
Százhalombatta, Piac tér D/5. szám alatti, 49 m2 alapterületű, 2292/41 hrsz-ú üzlethelyiség bérletére
A berendezés nélküli üzlethelyiséget 5 év határozott időtartamra lehet bérbe venni, az üzlethelyiség kereskedelmi és/vagy szolgáltató tevékenység végzésére hasznosítható.
Pályázhat: Minden természetes és jogi személy, valamint jogi személyiséggel nem rendelkező gazdasági társaság.
Az üzlethelyiség induló bérleti díja:
nettó 3.904.- Ft/m2/hó+törvényes Áfa, azaz bruttó 4.880.- Ft/m2/hó, azaz
nettó 191.296.- Ft/hó+törvényes Áfa, azaz bruttó 239.120.- Ft/hó
Licitlépcső mértéke:
nettó 40.000.- Ft/hó+ törvényes Áfa, bruttó 50.000.- Ft/hó.
Pályázat elbírálása: több pályázó esetén az nyeri el a bérletet, aki/amely a bérleti díjra történő licitálással a legmagasabb bérleti díj megfizetését vállalja.
Pályázat nyertese által - a szerződés megkötésekor - fizetendő óvadék összege:
478.240.- Ft.
Pályázat benyújtásának módja, tartalma:
A pályázatot írásban, zárt borítékban kell benyújtani, amelynek tartalmaznia kell a pályázó nevét, címét, a helyiségben végzendő tevékenység megnevezését, a vállalkozói igazolvány másolatát vagy a cégkivonat másolatát, nyilatkozatát, mely szerint az Önkormányzattal szemben adó- vagy bérleti díj, illetve bármely önkormányzati tulajdonú bérlemény után közüzemi díj hátraléka nincs, valamint a pályázó nyilatkozatát arról, hogy a pályázati feltételeket elfogadja, és a pályázat nyerteseként hozzájárul neve nyilvánosságra hozatalához. Amennyiben a pályázó ajánlata nem tartalmazza a pályázati kiírásban felsorolt kötelező mellékleteket, a pályázatot hiánypótlásra felhívás kibocsátása nélkül, a pályázati tárgyalás során érvénytelenné nyilvánítja a pályázati tárgyalás vezetője.
Pályázatból való kizárást vonja maga után az, ha a pályázó a pályázati ajánlat elbírálásakor az Önkormányzattal szemben adó-, bérleti díj, köztartozása, illetve bármely önkormányzati tulajdonú bérlemény után közüzemi díj hátraléka van.
Üzlethelyiség és annak felszereltségi állapota a Polgármesteri Hivatal munkatársával (tel: 06-23/542-117) telefonon történő előzetes egyeztetést követően megtekinthető.
Pályázat benyújtásának és bontásának ideje, helye: 2011. december 09. 10:00 óra
Százhalombatta Város Önkormányzatának Polgármesteri Hivatala
(Szent István tér 3. I. emelet 146-os sz. iroda)
A pályázati határidő lejártát követően beérkező pályázatokat az ajánlatkérő nem értékeli!
A postai és egyéb késedelemért felelősséget nem vállalunk.
Pályázati tárgyalás ideje, helye: 2011. december 14. 10:00 óra
Százhalombatta Város Önkormányzatának Polgármesteri Hivatala
(Szent István tér 3. I. emeleti kistárgyaló)
A pályázattal kapcsolatban bővebb felvilágosítást az érdeklődők a Polgármesteri Hivatal, Kincstár, Adó és Vagyonkezelési Iroda munkatársától, Szatmári Gabriellától a (06-23) 542-117 telefonszámon, vagy személyesen a Polgármesteri Hivatal I. emelet 146–os irodahelyiségében kaphatnak.
Százhalombatta Város Önkormányzatának
Polgármesteri Hivatala