Találj rá a saját utadra!

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Ismét bemutatkozott Százhalombatta az Utazás 2009 Nemzetközi turisztikai kiállításon, a HUNGEXPO Budapesti Vásárközpontban február 26-a és március 1-je között.

A négy nap alatt több mint 40 000 látogatót csábított az utazási expo kínálata. A kulturális turizmus évében Találj rá a saját utadra! szlogennel csalogatták a rendezők az érdeklődőket. A gazdasági válság nehézségei ellenére még mindig nagyon népszerű a legnagyobb hazai idegenforgalmi vásár, ahol közel negyven ország vonultatta fel kínálatát 800 kiállító részvételével. A zártkörű szakmai napon számos konferencia, fórum, találkozó zajlott. A közönségnapokon gazdag programok várták az érdeklődőket.  Görögország, mint díszvendég tánc- és zenei bemutatókkal adott ízelítőt kultúrája kincseiből, a többi helyszínen más népek bemutatóinak és hazai előadóknak tapsolhatott a közönség.

A százhalombattai önkormányzat kilencedik alkalommal képviseltette magát a kiállításon. Társkiállítóként vett részt a „Matrica” Múzeum és Régészeti Park, a Barátság Művelődési Központ, a Városi Szabadidő Központ, a Hotel Training és a Rádió 6, amely folyamatosan tudósított is a rendezvényről. Három helyszínen is találkozhatott az idén a közönség a Summerfesttel és a város kínálatával: a battai mellett a fesztivál ismét helyet kapott Pest megye standján, és a ráckevei standon is képviseltette magát. Nagy volt az érdeklődés Százhalombatta lehetőségei iránt. A szakma és a közönség is elismerően fogadta megjelenésünket. Többnyelvű kiadványokat, prospektusokat, szóróanyagokat vittünk a kiállításra, amelyekben a város kulturális rendezvényeit, programjait, látnivalóit, sportolási, szabadidős és szálláslehetőségeit ajánlottuk az érdeklődőknek, és filmet is vetítettünk a városról.

A város teljes programajánlatát eljuttattuk az idegenforgalmi szakemberek, utazási irodák és sajtó képviselőinek, akikkel tárgyalásokat is folytattunk. Emellett kérdőívet állítottunk össze, amiből szeretnénk kideríteni, mennyiben változott az iparáról ismert Százhalombatta képe, azaz mennyire sikerült az a törekvés, hogy mára a kultúra, a látnivalók is hozzátartozzanak a város arculatához.

Évről évre egyre több a visszatérő és az új látogató a kiállításon. A legnagyobb érdeklődés a Régészeti Park és a „Matrica” Múzeum iránt volt, de sokan keresték a Summerfest programját, a város egyéb kulturális rendezvényeit is. A Városi Szabadidő Központ is egyre ismertebb strandjával és uszodájával. A több napos itt tartózkodáshoz ajánlottuk a Hotel Traininget, de többen érdeklődtek az olcsóbb szálláslehetőségekről is.
                                       

 

Hozzászólás

E-mail címe rejtve marad. A kötelező mezők *-al vannak jelölve.

Megszakítás

Legfrissebb cikkek

Képtárak

Kategóriák