A Citroën vadonatúj C5-ösének „Megtévesztésig német” (Unmistakeably German) című kampánya a Motor Trader magazin 2008. évi díjátadóján megszerezte a ’Legjobb autóreklám-kampány’ díjat. Négy év alatt ez a második alkalom, hogy a cég megkapta ezt az elismerést – korábban az úttörőnek számító Transformer C4 reklámjáért, amelyből az interneten futótűzként terjedő szenzáció lett.
A Citroën „germán” stílusjegyeket megjelenítő, vakmerő mutatványa maga mögé utasította a versenyben a Ford Focus ’Beautifully Arranged’ és a VW Golf ’Enjoy the Everyday’ kampányait.
„A Citroën megint elmés és emlékezetes kampánnyal rukkolt elő, amely fittyet hány a hagyományos autóhirdetésekre. A „Megtévesztésig német” reklámok eredetiek és innovatívak, továbbá arra ösztökélik az autóvásárlás előtt állókat, hogy többet akarjanak megtudni az autóról.” – kommentálta Curtis Hutchinson, a Motor Trader magazin szerkesztője.
A díjat Ian Hughes, a Citroën UK marketingigazgatója vette át, aki elmondta: „Borzasztóan örülünk, hogy ez a reklám olyan új érdeklődők figyelmét kelti fel a márka iránt, akik a már megszokott és elvárt kiváló minőséget jól felépített, sőt stílusos csomagolásban szeretnék megkapni. Álom és valóság találkozik, amikor olyan kiváló minőségű terméket kínálhatunk, amely egy számunkra új ügyfélkört képes megszólítani és meggyőzni.”
Az Egyesült Királyságban bemutatott kampány megtekinthető : ://www.citroenc5.co.uk/entertainment.asp