Megérkezett az Új SsangYong Kyron

  • GURULDA
  • 2008-01-30
  • 176 megtekintés
  • img
  • img

Külső
A Kyron felfrissített formavilága, a crossover autóépítési elv jegyében került átrajzolásra, ezzel még karakteresebbé téve a SsangYong szabadidő-terepjáróját. Az új modell, egy sokkal karakteresebb és esztétikusabb orrkiképzést kapott. Arra is ügyeltek, hogy sima, elegánsan végigfutó vonalakkal kössék össze a motorháztetőt, a tetőt és a csomagtér ajtaját. A végeredmény sokat javított az összképen, miközben javultak az aerodinamikai mutatók és a dominánsabbak lettek sportos jegyek. A látványelemek kelléktárát 18 colos könnyűfém kerekek és 255/60-as abroncsok egészítik ki. A farrész összeszedettebb lett, ami sokban javított a régi változat sokat kritizált „furcsa” design elemein.

Utastér
Az utastér kialakítása, az új Kyron egyik erőssége. Az autó alapvetően lendületes formavilágához igazodó belső hangulati elemek, az átdolgozott műszerfal, a belső tér látványa, jól illeszkedik a sportos szabadidő-terepjáró filozófiához.
Az egyedi utastér-kialakításnak köszönhetően a vezető helyéről az összes kezelőszerv könnyen átlátható és használható.
A számos tárolóhelynek köszönhetően minden kényelmesen elfér, a minőségi anyagok pedig az elegáns megjelenésért felelősek.
Az ülések és a csomagtér variálhatósága szempontjából az új Kyron, a kategóriája legjobbjai közé tartozik. Utastere öt személy és csatolt tartozékaik (lásd: poggyász) számára biztosít tágas helyet. A gyár állításai szerint, az új Kyron térkínálata kategóriájában a legnagyobb.

Néhány szó a műszaki megoldásokról
A SsangYong Motor Company az XDi200 XVT és Xdi270 dízelmotorokkal dobja piacra az új Kyront. Az XDi200 XVT teljesítménye 141 lóerő, jelentős mértékben meghosszabbították tartósságát, és tovább fokozták a hangszigetelés minőségét is. A motorok kombinált fogyasztása 8,1 l/100 km (kézi váltó) és 8,7 l/100 km (automata váltó) valamint 9,5 l/100 km (Xdi 270 AWD), melyek a versenytársakkal összehasonlítva rendkívül jó értékek. Az ötfokozatú, „Thumb Up” kézzel is kapcsolható T-Tronic automata váltó finom váltásokat és kiváló komfortot biztosít. Ez az intelligens rendszer megjegyzi a sofőr vezetési stílusát, és ennek megfelelően határozza meg a legsimább működés és legalacsonyabb fogyasztás szempontjából optimális váltási pontokat. Az első, főleg prémium szabadidő-terepjárókon és luxusautókon alkalmazott kettős keresztlengőkaros felfüggesztés nagyban fokozza a jármű stabilitását és a kormányzás pontosságát. Az új Kyron hátsó, ötlengőkaros vagy multilink felfüggesztése szintén növeli a menetkényelmet és javítja a vezethetőséget.

Biztonság
Számos aktív berendezés óvja az utasok és a jármű épségét váratlan veszélyhelyzetekben. Az új Kyront hűtött féktárcsákat kapott, sokat javult az ESP (Elektronikus Stabilitás Program) működése, mely tartalmazza az elektronikus fékerő-elosztóval kombinált blokkolásgátlót (EBD-ABS), a vészfék-asszisztenst (BAS), teljes kipörgésgátló rendszert (FTCS), az újonnan kínált aktív borulás megakadályozó rendszert (ARP) vagy akár a lejtmeneti ereszkedést segítő berendezést (HDC).
Ezek mellett a passzív biztonságról a háromrétegű acélváz, az ajtókba épített merevítők, a vezető és utas-oldali légzsák, és felszereltségtől függően az A-C oszlop közötti függönylégzsákok, a biztonsági öv becsatolására-emlékeztető jelzés, becsípődésgátlóval szerelt elektromos ablakok és a biztonsági üvegből készült napfénytető gondoskodnak. Mindezek a berendezések és funkciók az európai biztonsági normáknak megfelelő teljes körű védelem jegyében születtek meg.

Lopásvédelem
Az új Kyron egy sor, a vezető és az utasok kényelmét fokozó berendezéssel gazdagodott. A kulcsnélküli nyitórendszerrel egybeépített indításgátló, a pánikriasztó funkció és az autó megtalálását segítő keresőfény hatékony lopásvédelmi eszközök.

Hozzászólás

E-mail címe rejtve marad. A kötelező mezők *-al vannak jelölve.

Megszakítás

Legfrissebb cikkek

Képtárak

Kategóriák