„A MOL sikere – az ország sikere” hirdetéseket választotta a Ringier Népszabadság Print Award (RNPA) zsűrije a tavalyi Év Sajtókampányának. A kitüntető elismerést 600 pályamunka közül érdemelte ki a 2007 nyarán a nyomtatott sajtóban elindított hirdetéssorozat, amely a MOL nemzetközi leányvállalatainak egy-egy dolgozóján keresztül mutatta be, mennyire sokszínű tevékenység folyik a budapesti központú multinacionális cégnél.
A 2007-es MOL kampányok kommunikációs célja az volt, hogy a széles hazai közönség jobban megismerje a vállalat jelentőségét, sikereit, a MOL szerteágazó nemzetközi jelenlétét. Ezért szólt a nyári, „ismeretterjesztő” kampány a MOL globális tevékenységéről, bemutatva, hogy a vállalatcsoport nem csupán egy hazai benzinkúthálózat: több mint 40 országban kutat, termel, értékesít. Az őszi, „kötődést megalapozó” kampány már azt mutatta be, hogy a nemzetközi sikerek és az értékteremtés hazai tudáson alapulnak, míg a decemberi kommunikációban érzelmi összefüggésben is kiteljesedhetett a hazai tudás-nemzetközi siker üzenet-kombinációja. Ezt a tudatos üzenetépítkezést és annak kreatív megvalósítását értékelte a zsűri azzal, hogy Év Sajtókampánya címet a MOL-nak ítélte.