A MOL az OMV megtévesztő reklámjáról

A MOL megtévesztőnek és etikátlannak tartja az OMV legújabb reklámkampányát, amely az OMV kéretlen, a MOL Igazgatósága által ellenségesnek minősített és egyhangúlag elutasított megkeresését kevésbé ismerők számára azt sugallja, hogy a két versenytárs a jövőben erőit egyesítve kíván fellépni a piacon.

Nem tudtak az OMV MOL nevét jogosulatlanul felhasználó reklámkampányáról, és semmilyen módon nem járultak hozzá – közölte a MOL sajtóirodája. Figyelemmel a reklám félrevezető tartalmú sugallatára, levélben juttatják el álláspontjukat az OMV-hez, kérve hirdetési gyakorlatának megváltoztatását, és az objektív tájékoztatás érdekében a PSZÁF, a Versenyhivatal és az Önszabályozó Reklámtestület beavatkozását kérik.

A MOL megítélése szerint a reklámkampány megtévesztő, mert szövegével és a MOL nevének említésével az sugallhatja, hogy a két cég között az egyesüléshez vezető szorosabb együttműködés van kialakulóban. A társaság leszögezi, hogy semmilyen – az egyesülést célzó – megállapodásról nem tárgyal az OMV-vel, és versenyjogi szempontból rendkívül aggályosnak tartja az OMV elképzelését. A MOL felkéri versenytársát, hogy a vállalat nevét ne szerepeltesse reklámjaiban, és haladéktalanul tegyen lépéseket a reklám megtévesztő jellegének megszüntetése érdekében.

„Az OMV jelenlegi kommunikációs kampánya azon kívül, hogy jogi és etikai szempontból is aggályos, újabb példája versenytársunk önmagával folytatott dialógusának és kettős beszédének” – tette hozzá Ferencz. I Szabolcs, a MOL-csoport kommunikációs igazgatója.

Hozzászólás

E-mail címe rejtve marad. A kötelező mezők *-al vannak jelölve.

Megszakítás

Legfrissebb cikkek

Képtárak

Kategóriák