Megnyílt a Hyundai Szalon

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Ismét van Százhalombattán a Hyundainak márkakereskedése, amely egyben autószerviz is. Mihály Zoltán, a kereskedés ügyvezető igazgatója a gazdasági nehézségek ellenére is bizakodó, meglátása szerint a középosztály megerősödésére minden lehetőség hamarosan adott lehet.

A gazdasági elemzők szerint Magyarországon a fizetésképtelenségi ráta országos átlagban 3,29 százalék. A Dun&Bradstreet nemzetközi cégminősítő elemzése megállapítja, hogy a keresletcsökkenéstől különösen sújtott gépjármű-kereskedelemben és javításban ennél lényegesen magasabb az úgynevezett bedőlési ráta. Ez az utóbbi évekre vonatkoztatva azt jelenti, hogy a kizárólag új autókkal foglalkozó friss kereskedések jelentős része csődbe megy vagy kénytelen profilt változtatni. Mihály Zoltán ennek ellenére optimistán néz a jövőbe. Az ügyvezető igazgató augusztus 11-én, a márkakereskedés ünnepélyes megnyitóján úgy fogalmazott, hogy az autópiac fokozatosan kezd magára találni. A nagy autógyárak és a beszállítók Magyarországra települése, valamint a már meglévő kapacitások nagymértékű bővítése jelzi, hogy a szakma túl fog lendülni a jelenlegi válságon, és a következő években elkezdődhet a növekedés. Reménye szerint a hitelrendszer is stabilizálódni fog, amely sajnálatos módon az új autók forgalmának hamis éltetője volt. Üzletpolitikájukkal ezért elsősorban azokat célozzák meg, akiknek nincs, vagy alig van hitele. Elmondta még azt is, hogy a korábbi márkakereskedés dolgozóit tovább kívánják foglalkoztatni, és szeretnének a százhalombattai szakembereknek minél több munkalehetőséget biztosítani. Cégük székhelyét Százhalombattára tették át, noha a cég egyik tulajdonosa sem él itt. Mihály Zoltánnak annyi kötődése van városunkhoz, hogy a nagyszülei korábban Dunafüreden laktak.


Hogy mi adta az ötletet ahhoz, hogy a városunkban indítsanak el egy vállalkozást? Ki gondolná? Egy Duna-parti halászlé, amelyet aztán még sok követett, mígnem Mihály Zoltán és üzlettársai megismerték és megkedvelték Battát. Tetszett nekik a város jellege, komfortossága. Csak egy autószalont hiányoltak belőle. Terveztek, számoltak és megcsinálták.


Mit is kívánhatnánk nekik? Sok sikert, és azt, hogy érezzék magukat otthon!

Hozzászólás

E-mail címe rejtve marad. A kötelező mezők *-al vannak jelölve.

Megszakítás