Közösségi média felhasználók vezethetik először az új Focus-t, akik a Ford révén összesen 500.000 dolárt költhetnek jótékony célra!
A Ford felhívást intéz a világ bloggereihez, közösségi média gurujaihoz és Facebook rajongóihoz, hogy próbálják ki az új Focus-t és számoljanak be róla ismerőseiknek, mindezt úgy, hogy ezzel kedvenc alapítványuknak még akár 10.000 dollárt is szereznek: a reménybeli tesztvezetők a Ford Focus Facebook oldalán jelentkezhetnek az ez alkalomból készített videóikkal.
A Ford, az Amerikában elképesztően sikeres Fiesta Mozgalom kedvező fogadtatásán felbuzdulva ezúttal az egész világon hirdet tesztlehetőséget 100 kiválasztott jelentkező számára, hogy kipróbálják az új Focus-t, amely az elkövetkező években a vállalat legfontosabb globális modellje lesz.
Amellett, hogy a kiválasztott 100 jelentkező egy életre szóló élménnyel gazdagszik, ráadásul egy általa preferált jó ügyet is támogathat a Ford segítségével akár 10.000 dollárral, a kezdeményezés a Ford fejlesztőmérnökei számára is különleges lehetőséget biztosít arra, hogy visszajelzést kapjanak az új modell fogadtatásáról a világ minden tájáról érkező, sokszínű csapat segítségével.
A jövő év elején, Dél-Nyugat Európában megrendezésre kerülő Ford Focus Globális Tesztvezetés (Ford Focus Global Test Drive) lehetőséget biztosít a résztvevők számára, hogy az autó nagyközönségnek történő bemutatása előtt mintegy bepillantsanak a kulisszák mögé, és néhány különleges vezetési élményt jelentő kalandban is részt vegyenek, és tapasztalataikról beszámolhassanak ismerőseiknek.
A tesztvezetésre a Ford Focus Facebook oldalán (facebook.com/fordfocus), a Global Drive fülre kattintva lehet jelentkezni, oly módon, hogy a reménybeli tesztvezető megoszt egy rövid videofilmet arról, miért is szeretne részese lenni a Ford Focus globális tesztvezetésnek, és hogy mi az a jótékony cél, amire a Ford által az 'Indíts el többet, mint egy autó' (Start more than a car) kezdeményezés keretében biztosított akár 10.000 dollárt fordítaná a következő három kategóriából választva: éhezés, oktatás, környezetvédelem/fenntarthatóság.
A Ford Focus Globális Tesztvezetésre jelentkezőket több szempont alapján fogják értékelni, amelyek között szerepel a megosztott videó kreativitása, a jelentkező közösségi média aktivitása, és a videóra érkező szavazatok száma is. Az ezen kritériumok segítségével kiválasztott 100 szerencsés jelentkező az elsők között lesz, akik a vállalat mérnökein kívül az új Focus volánja mögé ülhetnek.
Az összesen mintegy 500.000 dollár segítségével, amelyet a Ford a tesztvezetők által megjelölt jótékony célokra fordít, a résztvevők valóban 'többet indíthatnak el, mint egy autó.' A kezdeményezés egy mindenki számára nyerő történet: a résztvevők egy különleges, multikulturális, életre szóló élményben vehetnek részt, az alapítványok támogatásban részesülnek, a Ford pedig visszajelzést kap a közeljövő legfontosabb modelljének várható fogadtatásáról.
Az új Ford Focus
Az új Ford Focus egy globális termékfejlesztési program gyümölcse, amelynek során a vállalat legjobb mérnökei dolgoztak együtt a világ minden tájáról, a legfejlettebb technológiák felhasználásával. Az új Focus forgalmazását a Ford 2011 elején kezdi meg a világ 122 országában. A modell gyártása három kontinensen, Észak-Amerikában, Európában és Ázsiában folyik majd, a helyi piacok igényeinek kielégítése céljából. Atovábbi információ a www.newfordfocusmedia.com weboldalon érhető el.