Közös úton

  • GURULDA
  • 2010-07-21
  • 323 megtekintés
  • img

A Hyundai Holding Hungary Kft. és a Gablini Kft. közös sajtóközleményben kívánják tudatni, hogy stratégiai együttműködés kialakításában állapodtak meg. A Gablini Kft. több telephelyén, reprezentatív keretek között kívánja megvalósítani a Hyundai márka képviseletét, értékesítési, valamint szerviz oldalon egyaránt. Az együttműködés elsőként a Gablini M3 létesítményben kezdődhet meg még a nyár folyamán. További telephelyekre vonatkozó megállapodásokról későbbiekben adunk tájékoztatást.

"A Gablini Kft. a hazai autókereskedelem és szervizszolgáltatások tekintetében egyaránt nagymúltú vállalkozás, az autópiac egyik meghatározó szereplője. A Gablini Kft. a jelenlegi rendkívül nehéz piaci körülmények között is képes stabilan és színvonalasan kiszolgálni ügyfeleit. Nagy örömünkre szolgál az együttműködés és úgy gondoljuk, hogy a Hyundai márka ismertségét és sikerét tovább fogja erősíteni mind a budapesti flotta, mind a magánügyfelek körében." – mondta Markó Zoltán a Hyundai Holding Hungary operatív igazgatója.

"Nekünk, a Gablini Csoportnak is nagy örömünkre szolgál ez a stratégiai együttműködés, és komoly reményekkel, valamint várakozással állunk a közös jövő előtt – szögezte le Gablini Gábor. Úgy gondolom, hogy az itthon is közkedvelt és már bizonyított Hyundai márkával kibővülve, még teljesebben szolgálhatjuk ki az ügyfeleink igényeit. A márkát a Gablini csoport teljes körűen képviseli a hazai piacon, vagyis az értékesítés mellett, az alkatrész és szerviz tevékenységet is magában foglalja a most aláírt megállapodás. Jövőbeni terveink között szerepel, hogy egyik meghatározó szereplőjévé váljunk a Hyundai hálózatnak. Valóban, az idén huszonkettő éves Gablini Csoport a hazai autópiac tapasztalt szereplője, mindazonáltal a Hyundai-jal való együttműködést fontos mérföldkőnek tekintjük. Meggyőződésem, hogy ez a lépés mind a Hyundai, mind pedig a Gablini csoport vevőinek elégedettségét szolgálja majd – tette hozzá Gablini Gábor."

A Hyundai Holding Hungary Kft. a nehéz piaci körülmények között is képes tovább erősíteni piaci pozícióját a 2010-es évben. Az év első negyedében már kimagasló eredményeket könyvelhettünk el, hiszen az előkelő 13. helyet értük el az 53 hazánkban értékesítő importőr rangsorában az összesített értékesítési eredmények alapján. A Hyundai hazai piaci részesedése két év alatt megháromszorozódott (2008-ban 0,81% volt, 2009-ben 1,56% lett, majd 2010. első negyedévében már 2,66%-ra emelkedett.), amely a folyamatosan csökkenő piac mellett kiváló eredménynek számít. A Hyundai márka népszerűsége európaszerte folyamatosan növekszik, amit mi sem bizonyít jobban, mint a májusi értékesítési eredmények, amikor a Hyundai elérte a 3%-os piacrészt, amely az előző év első őt hónapjának eredményei alapján 13,7%-os növekedést jelent.

A Gablini Cégcsoport, az autókereskedelem erősen csökkenő piacán a 2008. évi 0,5%-os részesedését, 2010-re 1,5%-ra tudta növelni.

Hozzászólás

E-mail címe rejtve marad. A kötelező mezők *-al vannak jelölve.

Megszakítás

Legfrissebb cikkek

Képtárak

Kategóriák