A lapok vékonyabbak, a reklámblokkok rövidebbek lettek a gazdasági válság tüneteként. A reklámköltés az első terület, ahol a cégek spórolnak a költéseken, és felteszik a kérdést: hogyan tudják minimálisra szorítani a nem potenciális vevők elérését? Eközben a médiumok azért harcolnak, hogy a cégek náluk költsék el a pénzüket.
A Reklámakadémia közös katedrára szólítja a két egymásnak feszülő érdeket, és Reklámköltés mesterkurzusán reklámköltő cégek és médiumok osztják meg tapasztalataikat az érdeklődőkkel. A kurzus célja, hogy teljes körű képet adjon a hazai médiapiac jelenlegi helyzetéről. A cégek világosan lássák, hogyan érhetik el célcsoportjukat a lehető legkisebb költséggel, illetve a médiumok megismerjék azokat a szempontokat, amelyek alapján a cégek hirdetési felületet választanak.

