Háromféle, karosszériájával a 207 az európai kiskocsi-piac vezető modellje volt 2007-ben, és ezt 423 700 eladott darabbal megőrizte 2008-ban is. 2009 április végéig összesen 1.460.000 darab 207-es készült.
Ennek ellenére, a 207-esnek igazán még ráncosodnia sem volt ideje, mégis felfrissítették, és attraktívabbá tették ezt a népszerű modellt. A nyártól életbe lépő változások, nem csak a külsőt érintik, hanem a belső teret, a felszereltséget és a vezetés élményét is. Eleganciájával új rajongókat hódíthat meg, miközben bizonyára megőrzi korábbi és jelenlegi tulajdonosait, akiket már meggyőzött arról, hogy nem véletlenül lett ilyen sikeres.
2009 első felének végéig a márka teljesen modernizálja valamennyi járművét e kategóriában.
A 107, a kompakt és kezes viselkedésű ideális városi autó új frontdesignt kapott 2009 januárjában, amely erősítette fiatalos és trendi megjelenését. 2009 márciusában megjelent a 206+, új célkitűzéssel folytatva a 206 legendáját, hiszen ez a B2-es szegmens sokoldalú, belépő szintű kocsija, kipróbált képességekkel és sikeres, modern designnal.
Napjainkban, azaz 2009 júliusában, három kulcsfontosságú területen fokozza vonzerejét “a kiskocsi-piac sztárja”, a 207-es:
Külső változások
áttervezett orrész ötvözi finomabb látvánnyal a természetes dinamikát;
több a színre fényezett rész és a krómozás;
látványos hátsó lámpa, fénydiódákkal (lejtőshátú és CC).
megújult utastér
új burkolatok és részletmegoldások emelik a minőségi hatást, a komfortot és a dinamikát;
modernebb, tetszetősebb műszerfal.
Új motorok
tovább csökkentett fogyasztás, fokozott környezetvédelem
különösen takarékos motorok csökkentik az üvegház-gázok kibocsátását;
Az alacsony fogyasztás jóvoltából, amelyet az aerodinamika tökéletesítésével, a könnyen gördülő gumikkal és magával az Euro 5-ös motorral értek el, a CO2 emisszió mindössze 99 g/km.
A manuális modellekben sebességváltási figyelmeztetés biztatja a vezetőt környezetkímélő stílusra.
A komfortot és a biztonságot új felszerelések fokozzák
Ilyen a WIP Bluetooth rendszer, az impulzus-irányjelző, a távvezérelt ablakfelhúzás (lejtőshátú és SW), és az érintőkapcsolós elektromos ablakemelő a 207 CC-ben.
Amint látható, a 207-es család még jobban kihangsúlyozza alapvető erősségeit: a primer-, szekunder- és tercier biztonságot, valamint az innovatív, magas műszaki színvonalú felszereltséget.
Fokozott figyelmet fordítottak mindhárom karosszéria-stílus egyéni vonzerejének fokozására is.
Elölről az új 207 „lágyabb”, egyrészes lökhárítóin újrarajzolták a légbeömlő kontúrját. A karosszérián több lett a színre fényezett részlet, az aerodinamikus mélyedésekben elhelyezett, kör alakú ködfényszórók pedig szélesebbnek mutatják az autót.
Hátulról, az új lejtőshátú és CC modellek „high-tech” hátsó lámpája ötlik szembe, fénydiódás világítással, ami ritkaság ebben a kategóriában.
A lejtőshátú és az SW tízféle színben készül (a változattól függően), amelyek közül kettő új. Vannak klasszikus, alapvető árnyalatok, de modernebbek is.
A 207 CC nyolcféle színben áll rendelkezésre, ezek közül hét (a két új is) közös a 207 családdal, és van egy olyan árnyalat, mely csak a kupé-kabrióhoz rendelhető.
Az új 207 benzin- és dízelmotorjainak széles választéka a legkülönbözőbb vevők igényének is megfelel, akik modern, dinamikus, kis fogyasztású és környezetkímélő, motorizációt keresnek. Ebből a széles motorpalettából, most a 207 HDi 99g, különösen takarékos és környezetbarát motorját emeljük ki.
Ezen új változat kiváló műszaki megoldásai 99 grammra redukálják a CO2-emissziót, ami megfelel 3.8 liter/100 km fogyasztásnak. A modell főbb jellemzői: HDi dízelmotor, 66 kW (90 LE), 215 Nm 1750/percnél, fogyasztásra és emisszióra optimalizált motorvezérlő szoftverrel és a visszavezetett kipufogógázt hűtő EGR hőcserélővel. Mindezek mellé, azonban egy aerodinamikai szempontokból nagyon gondosan áttervezett karosszériára is szükség volt.