A Százhalombattai Polgármesteri Hivatal pályázatot hirdet KÖZTERÜLET-FELÜGYELŐ munkakör betöltésére, a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján.
Közszolgálati jogviszony időtartama: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony, 6 hónap próbaidővel
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő (kétműszakos munkarend)
A munkavégzés helye: 2440 Százhalombatta, Szent István tér 3.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
A közterület-felügyeletről szóló 1999. évi LXIII. törvény szerint a közterületek jogszerű használatának és a közterületen folytatott engedélyhez, illetve útkezelői hozzájáruláshoz kötött tevékenység ellenőrzése. A közterület rendjére és tisztaságára vonatkozó jogszabály által előírt tiltott tevékenységek megakadályozása, megszakítása, megszüntetése, illetve szankcionálása. Közreműködés a közterület, az épített és természeti környezet, a közrend, a közbiztonság és az önkormányzati vagyon védelmében, a köztisztaságra vonatkozó jogszabályok végrehajtásának ellenőrzésében.
Pályázati feltételek:
- magyar állampolgárság
- cselekvőképesség
- büntetlen előélet
- a közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012.(III. 7.) Korm. rendelet 1. melléklet 30. pontja szerint
Az I. besorolási osztályban:
Felsőoktatásban szerzett közszolgálati szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és közszolgálati másodfokú szakképesítés VAGY A II. besorolási osztályban:
Közszolgálati középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és közszolgálati szakképesítés; vagy középiskolai végzettség és közterület-felügyelői vizsga.
- vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása
- B kategóriás jogosítvány
A foglalkoztatás feltétele a pszichológiai alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés (a kiválasztási eljárást követően kerül rá sor).
Elvárt kompetenciák:
- pontos, precíz, önálló, felelősségteljes munkavégzés
- terhelhetőség
- jó problémamegoldó képesség
- jó kommunikációs készség
- együttműködési képesség
Pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- rendészeti szakterületen (akár hivatásos szolgálati jogviszonyban) szerzett szakmai tapasztalat
- önkormányzati közigazgatásban szerzett szakmai tapasztalat
- közigazgatási alapvizsga/szakvizsga megléte
- felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások) ismeret és jártasság
- helyismeret
Pályázathoz csatolni kell:
- részletes szakmai önéletrajz a 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. melléklet alapján
- iskolai végzettséget igazoló okiratok másolata
- nyilatkozat büntetlen előéletről
- szakmai gyakorlatot igazoló okmányok
- hozzájárulás a személyes adatainak pályázattal összefüggő kezeléséhez, valamint nyilatkozatot arról, hogy vagyonnyilatkozat tételi eljárásnak eleget tesz
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A pályázat elbírálását követően azonnal, várhatóan 2025. február 3.
A pályázat benyújtásának határideje: 2025. január 17.
A pályázati kiírással kapcsolatos további információt
- szakmai kérdésekben: Majerszki János csoportvezető nyújt a +36-23/542-144-es telefonszámon;
- a foglalkoztatással összefüggésben: dr. Pápics Edit személyzeti munkatárs nyújt a
+36-23/542-110-es telefonszámon és/vagy Budai Edit személyzeti munkatárs nyújt a
+36-23/542-244-es telefonszámon.
A pályázat benyújtásának módja:
Elektronikus úton: szemelyzeti@hivatal.battanet.hu
A pályázat kiírója fenntartja a pályázati eljárás eredménytelenné nyilvánításának jogát.
Hiányosan vagy határidőn túl benyújtott pályázati anyagokat nem áll módunkban figyelembe venni.
A pályázat elbírálásának határideje: 2025. január 27.
KÖZSZOLGÁLLÁS-portálon a publikálás időpontja: 2024. november 24.
Bérezés a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény alapján történik.