Változik a személyes ügyintézés rendje a százhalombattai Polgármesteri Hivatalban
2021-11-09 - A koronavírus- világjárvány elleni védekezésről szóló 2021. évi I. törvényre figyelemmel, a veszélyhelyzet kihirdetéséről és a veszélyhelyzeti intézkedések hatálybalépéséről szóló 27/2021. (I. 29.) Korm. rendelettel összefüggésben Százhalombatta Város Önkormányzata Polgármestere és Jegyzője által hozott 5/2021. (XI. 8.) sz. együttes utasítás alapján a Polgármesteri Hivatalban november 9-től változik a személyes ügyintézés lehetősége.
Az ügyfeleknek a Hivatallal történő kommunikációja során
- kifejezetten az elektronikus utat kell előnyben részesíteni,
- ha ez nem lehetséges, a személyes ügyintézésre elsősorban előzetes időpont egyeztetés alapján kerüljön sor, melyet az OkosBatta applikációban vagy az alábbi elérhetőségeken lehet megtenni:
Anyakönyvi ügyek:   23-542-146, anyakönyv@hivatal.battanet.hu
Hagyatéki ügyek:     23-542-208, szocig@hivatal.battanet.hu
 
                                 23-542-248, igazg@hivatal.battanet.hu
 
Címigazolási ügyek: 23-542-248, igazg@hivatal.battanet.hu
 
Szociális ügyek:       23-542-115, ugyfelsz@hivatal.battanet.hu
 
Lakásügyek:             23-542-138, hatir@hivatal.battanet.hu
 
Ipar- kereskedelmi ügyek: 23-542-112 uzlet@hivatal.battanet.hu
 
 A www.battanet.hu honlapon részletes tájékoztató olvasható.
 
A személyes ügyintézés során kérjük, viseljenek szájat és orrot eltakaró maszkot.
 
Polgármesteri Hivatal Hatósági Iroda