Nyolc helyszínen szünetel az ügyfélfogadás Pest megyében
2020-03-17 - Határozatlan ideig szünetel az ügyfélfogadás a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) dabasi, nagykátai, ráckevei és szigetszentmiklósi kirendeltségein, valamint a gyáli, pilisvörösvári, szentendrei, szobi  kormányablakokban működő NAV-ablakokban mától.
Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető, ezért a hivatal kéri ügyfeleit, hogy válasszák az elektronikus vagy telefonos ügyintézést, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást. A NAV általános tájékozatórendszere, a NAV Infóvonal a 1819-es telefonszámon hívható.  
 
A járványhelyzetben a NAV igyekszik minimalizálni az ügyfeleire és munkatársaira ható kockázatokat. A hivatal, az Operatív Törzs ajánlásaival összhangban változtat ügyfélfogadási gyakorlatán és a várakozókat ütemezetten fogadja. Ez azt jelenti, hogy az ügyféltérben egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van.
 
Ha az ügyfelek mindenképpen szükségesnek érzik a személyes megjelenést, a hivatal kéri, hogy foglaljanak időpontot.
Időpontfoglalás nélkül csak rendkívül indokolt esetben keressék fel személyesen a NAV ügyfélszolgálatát!
 
A központi ügyfélszolgálat félfogadási ideje:
 
Hétfő: 8:30-18:00
Kedd: 8:30-12:00
Szerda: 8:30-18:00
Csütörtök: 8:30-12:00
Péntek: 8:30-11:30