Telefonközpont-korszerűsítés
2018-05-23 - Technológiai átállást végeztek a Százhalom Egészségügyi Központ telefonközpontján május 18-án. A tizenhat telefonkészülék cseréje, a szoftverfrissítés, valamint az automata kezelő beépítése zökkenőmentesen valósult meg. A fejlesztés eredményeként a betegek gyorsabban és kényelmesebben érhetik el telefonon az intézményt.
Az új, automata kezelővel egyszerre több hívást tudnak fogadni a recepción, aminek köszönhetően a telefonálók kevesebb foglalt jelzést kapnak a jövőben. A szakrendelések és szolgáltatások a központi telefonszámokról (06-23-354-202, 06-23-354-522) is elérhetők. Aki nem ismeri a kívánt mellék számát, annak a 0-ás gombot kell lenyomni a készüléken. Az 1-essel a sürgősségi ellátást, vagyis az orvosi ügyeletet, a 2-essel a felnőtt háziorvosokat, a 3-assal a gyermek háziorvosok, a 4-essel a fogorvosokat, az 5-össel a szakrendeléseket, a 6-ossal a védőnőket, a 7-essel a gyógyszertárat, a 8-assal pedig a recepciót lehet elérni. A menük alatt további válogatási lehetőséget ajánl fel a rendszer. Ha egyik lehetőséget sem választjuk 0-tól 8-ig, a hívást a recepció fogadja. A rendelések közvetlen telefonszámai nem változtak. Az összes telefonszám és mellék elérhető lesz a SZEK honlapján (szakrendelo.battanet.hu).