Tudakozó, miben segíthetek?
2014-07-23 - Néhány hetünk van arra, hogy megjegyezzük az országos belföldi tudakozó új telefonszámát, és az ügyintéző kérdését hallhassuk. Július közepén írta alá a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) és az Invitel Zrt. azt a hatósági szerződést, amely szerint ősztől az Invitel látja el ezt a szolgáltatási feladatot.
A kontraktus értelmében október 1-jétől új telefonszámon, új szolgáltatónál érhető el az országos belföldi tudakozó. Az Európai Unió szabályozási tendenciájának megfelelően, az eddig használatban lévő háromtagú telefonszámok fokozatosan kivezetésre kerülnek, ezeket váltja majd fel az új szám.
 
11800 - ezt a számot kell tárcsáznia október elejétől annak, akinek valamilyen információra, telefonos segítségre lesz szüksége. Az Invitel honlapján olvasható közlemény szerint a hívószámot elérheti valamennyi magyarországi vezetékes- és mobiltelefon-előfizető, függetlenül attól, hogy melyik belföldi szolgáltató hálózatából indítja a hívást. Az Invitel az augusztusban életbe lépő megállapodást követően a többi telekommunikációs vállalatnál meglévő adatokat bekéri, és az adatbázisokat a minőségi szolgáltatás érdekében októberre naprakésszé teszi. Aki véletlenül a jelenleg használatban lévő rövid számokat tárcsázza, azt hangjelzés figyelmezteti majd a változásra.