Új BKK ügyfélközpont Kelenföldön
2014-07-22 - Új ügyfélközpontot nyitott a Budapesti Közlekedési Központ a nemrég átadott kelenföldi aluljáró őrmezői oldalán. Az ügyfélközpontban minden közlekedéssel kapcsolatos ügyet el lehet intézni. Jegyet- és bérletet vehetnek, parkolási vagy teherforgalmi behajtási információt és általános utastájékoztatást kérhetnek, taxipanaszt intézhetnek, sőt, a hamarosan induló MOL Bubival kapcsolatos kérdéseikre is választ kaphatnak az ügyfelek.
A létesítménnyel várhatóan megszűnik az eddigi nehézkes jegyvásárlás és ügyintézés, a hosszú sorban állás. A modern ügyfélközpontban egyszerre 3-4 munkatárs áll az ügyfelek rendelkezésére, akik sorszámot kapnak.
 
Az kényelmetlen várakozás egyébként az aluljáróban található TVM automaták használatával is elkerülhető. Ezekből a legtöbb jegy- és bérlettípus megvásárolható. Az ügyfélközpont munkatársai azoknak is segítenek, akik nem elég magabiztosak a gépek használatában.
 
A fővárosban egyre több helyen jelennek meg a BKK korszerű ügyfélközpontjai, amelyek a háttérben elhelyezett, tömegközlekedési hálózatot ábrázoló térképről ismerhetők fel. A Liszt Ferenc repülőtér, a Deák Ferenc tér és a Rumbach Center után legutóbb a 4-es metró két végállomásán – Kelenföld vasútállomásnál és a Keleti pályaudvaron – nyílt ilyen. A BKK 2016-ig a város összes fontos csomópontján kialakítja az egységes dizájnú ügyfélközpontokat, amelyek minden nap reggel 5,30-tól este 22 óráig üzemelnek.