Imagekampányt indított az ÉRD női kézilabdacsapat
2013-09-04 - Hazai sportcsapat esetében ritkán fordul elő, hogy imagekampányt indítson. Az NBI-es női kézilabda bajnokságban induló ÉRD azonban szélesebb körben szeretné megismertetni magát.
A magyar élvonalban 2010. óta szereplő ÉRD rövid idő alatt került a legjobbak közé. 2006-ban még a harmadosztályban szerepelt, egy tudatos városi sportkoncepciónak köszönhetően azonban három év alatt feljutott az NBI-be. A csapat az elmúlt szezonban megszerezte a Győr és a Ferencváros mögött a bajnoki bronzérmet, idén pedig a Bajnokok Ligája főtábláért játszik selejtezőt szeptember közepén.
 
A csapatnak nagy hátránya volt a megfelelő játéktér, egy csarnok, amelyben bárki kedvére szurkolhat. A mérkőzéseik korábbi helyszínén, a Batthyány Sportiskola tornatermébe alig 300 néző fért be, így amikor a csapat tavaly ősszel az EHF-kupában indult, Budaörsre kellett vinnie a nemzetközi találkozókat.
Júliusban, a látványsportágakra fordítható társasági adónak köszönhetően az érdi kézilabdacsapat beköltözhetett a Városi Sportcsarnokba, amely hét éve állt üresen. A klub a napokban imagekampányt indított, hogy minél több emberhez eljusson a hír, Érden az élvonalhoz tartozó csapat játszik, végre megfelelő környezetben.
 
Szurkolók és játékosok együtt fotózkodtak a csapat és a csarnok népszerűsítésének érdekében. A kampány része egy, a sport mellett a nőiességet hangsúlyozó plakát is: a csapatkapitány, Szekeres Klára az ÉRD utánpótlás csapataiban játszó lányokkal állt össze elegáns környezetben. A plakátok citylightokon, óriásplakátokon, újságokban és internetes felületeken jelennek meg.
A plakátok üzenete összecseng: érdemes női kézilabdameccsre járni.