A Peugeot főbb prioritásai között kiemelt helyen áll a szolgáltatási színvonal emelése
2011-02-21 -
A Peugeot egy éve új nemzetközi programot vezetett be a márka szolgáltatási minőségének javítására. Európában, Oroszországban, Törökországban, Argentínában, Brazíliában és Kínában összesen 30.000 munkatársat készítettek fel a kitűzött cél elérésére, azaz 2012 végéig felkerülni az újgépjármű-értékesítési és a vevőszolgálati minőségverseny dobogójára. A verseny már meg is hozta az eredményt: február 17-én a Peugeot minőségdíjjal jutalmazta azokat a márkakereskedőket, akik a legjobb teljesítményt nyújtották.
 
A Peugeot kiemelten fontosnak tartja a szolgáltatási színvonal javítását, ezért egy nagyszabású projekt keretében mozgósítja és motiválja hálózatának tagjait. Eddig 22 ország kötelezte el magát a « Podium » projekt mellett azzal a céllal, hogy magas szolgáltatási színvonalának köszönhetően az első három közé kerüljön 2012-ben.
A Nyugat-Európában 2010-ben elindított, majd a közép- és kelet-európai országokban, valamint Oroszországban és Törökországban is bevezetett program jelenleg 19 országban működik. Argentína, Brazília és Chile, valamint Kína 2011 első felében csatlakozik a programhoz.
 
A Podium 2012 projektben résztvevő országok a verseny első kilenc hónapjában 103 napot töltöttek a projekt feladataival és képzésekkel.
A felmérések eredményei azt mutatják, hogy a Peugeot vásárlók általános elégedettsége javult azokban az országokban, ahol a Podium 2012 program elindult. A pozitív visszajelzések egyértelműen kijelölik azt az utat, amelyet a programhoz csatlakozó többi országnak kell követnie.
A Service Quality Awards eredményhirdetésére és a díjak átadására 2011. február 17-én Párizsban, a Louvre Múzeum előtti Carrousel téren került sor a világ négy tájáról összesereglett 1300 résztvevő jelenlétében.

Magyarországon a Peugeot Qualité márkakereskedés nyerte el a Peugeot Minőségdíjat.