A helyiség:
- induló bruttó bérleti díja: 62.770 Ft/hó
- a licitlépcső mértéke: bruttó 500 Ft/hó
- bérleti díjon felül fizetendő rezsi költségáltalány bruttó 91.104 Ft/hó
- az óvadék összege: a helyiség havi bruttó bérleti díjának kétszeresét kitevő összeg.
A pályázatra 2024. szeptember 13. 09:00 óráig lehet írásban jelentkezni. A jelentkezés benyújtásának helye: Százhalombattai Polgármesteri Hivatal – Szent István tér 3., I. emelet 112. sz. irodahelyiség.
A pályázati tárgyalás időpontja és helye: 2024. szeptember 18. 10:00 óra, Százhalombattai Polgármesteri Hivatal – Szent István tér 3. I. emelet 112. sz. irodahelyiség.
A pályáztatásra kerülő irodahelyiség megtekintésével a SZÁKOM Nonprofit Kft. munkatársaitól a 06 23/354-733 telefonszámon, a jelentkezéssel kapcsolatban a Százhalombattai Polgármesteri Hivatal Pénzügyi és Vagyongazdálkodási Irodáján (I. emelet 112. sz. iroda) Farkas Enikő vagyongazdálkodási munkatárstól a farkas@hivatal.battanet.hu elektronikus címen, illetve a 06 23/542-272 telefonszámon kérhető információ."
Letölthető pályázati hirdetmény:
Pályázati felhívás - helyiség bérbeadása
A 169/2024. /VI.26./ PEVB. számú határozat alapján az Önkormányzat nyilvános pályázat keretében 5 év határozott időre bérbe adja Százhalombatta, Ifjúság útja 7. szám alatti, "Polgárok Háza" elnevezésű ingatlanban lévő 512. számú 14,68 m² alapterületű irodahelyiséget a határozat mellékletét képező II. számú Pályázati hirdetményben foglaltak alapján, az alábbiak szerint.
A helyiség:
- induló bruttó bérleti díja: 67.904 Ft/hó
- a licitlépcső mértéke: bruttó 500 Ft/hó
- bérleti díjon felül fizetendő rezsi költségáltalány bruttó 57.325 Ft/hó
- az óvadék összege: a helyiség havi bruttó bérleti díjának kétszeresét kitevő összeg.
A pályázatra 2024. szeptember 13. 10:00 óráig lehet írásban jelentkezni. A jelentkezés benyújtásának helye: Százhalombattai Polgármesteri Hivatal – Szent István tér 3., I. emelet 112. sz. irodahelyiség.
A pályázati tárgyalás időpontja és helye: 2024. szeptember 19. 14:00 óra, Százhalombattai Polgármesteri Hivatal – Szent István tér 3. I. emelet 112. sz. irodahelyiség.
A pályáztatásra kerülő irodahelyiség megtekintésével a SZÁKOM Nonprofit Kft. munkatársaitól a 06 23/354-733 telefonszámon, a jelentkezéssel kapcsolatban a Százhalombattai Polgármesteri Hivatal Pénzügyi és Vagyongazdálkodási Irodáján (I. emelet 112. sz. iroda) Farkas Enikő vagyongazdálkodási munkatárstól a farkas@hivatal.battanet.hu elektronikus címen, illetve a 06 23/542-272 telefonszámon kérhető információ."
Letölthető pályázati hirdetmény: