Változik a személyes ügyintézés rendje a százhalombattai Polgármesteri Hivatalban

  • img

A koronavírus- világjárvány elleni védekezésről szóló 2021. évi I. törvényre figyelemmel, a veszélyhelyzet kihirdetéséről és a veszélyhelyzeti intézkedések hatálybalépéséről szóló 27/2021. (I. 29.) Korm. rendelettel összefüggésben Százhalombatta Város Önkormányzata Polgármestere és Jegyzője által hozott 5/2021. (XI. 8.) sz. együttes utasítás alapján a Polgármesteri Hivatalban november 9-től változik a személyes ügyintézés lehetősége.

Az ügyfeleknek a Hivatallal történő kommunikációja során

- kifejezetten az elektronikus utat kell előnyben részesíteni,

- ha ez nem lehetséges, a személyes ügyintézésre elsősorban előzetes időpont egyeztetés alapján kerüljön sor, melyet az OkosBatta applikációban vagy az alábbi elérhetőségeken lehet megtenni:

Anyakönyvi ügyek:   23-542-146, anyakönyv@hivatal.battanet.hu

Hagyatéki ügyek:     23-542-208, szocig@hivatal.battanet.hu


                                 23-542-248, igazg@hivatal.battanet.hu


Címigazolási ügyek: 23-542-248, igazg@hivatal.battanet.hu


Szociális ügyek:       23-542-115, ugyfelsz@hivatal.battanet.hu


Lakásügyek:             23-542-138, hatir@hivatal.battanet.hu


Ipar- kereskedelmi ügyek: 23-542-112 uzlet@hivatal.battanet.hu


 A www.battanet.hu honlapon részletes tájékoztató olvasható.


A személyes ügyintézés során kérjük, viseljenek szájat és orrot eltakaró maszkot.


Polgármesteri Hivatal Hatósági Iroda

Hozzászólás

E-mail címe rejtve marad. A kötelező mezők *-al vannak jelölve.

Megszakítás

Legfrissebb cikkek

Képtárak

Kategóriák