Az intézkedés annak hatására történt, hogy szerkesztőségünk levélben fordult a MÁV-hoz. Arról kaptunk ugyanis lakossági bejelentéseket, hogy botrányosan koszos és szemetes a vasútállomás, és patkányokat is láttak az utasok. Ellátogatunk a helyszínre, és meggyőződtünk róla, hogy nem túlzóak a panaszok. Patkánnyal ugyan nem találkoztunk, de néhányan a helyszínen megerősítették a jelenlétüket. Tapasztalatainkról fényképekkel alátámasztott emailben számoltunk be a MÁV Zrt. Kommunikációs Igazgatóságának, amely néhány napon belül megnyugtató választ adott kérdéseinkre. A MÁV kezelésébe tartozó peront és gyalogos aluljárót soron kívül kitakarították a hétvégén, a patkányirtást pedig tervezetten jövő péntekig végzik el.
Mint írják, azoknak a létesítményeknek a takarítása, hó- és síkosságmentesítése, amelyeket a vasútkorszerűsítést végző beruházó már átadott, a MÁV feladata. Az utasperonokon és gyalogos peronaluljárón kívüli rész azonban továbbra is munkaterület, amelyért a NIF Zrt. felel. A képeinken is látható, építésből visszamaradt hulladékkal kapcsolatban a NIF Zrt. intézkedik. Jelzi a vállalkozó felé a szükséges teendőket.
A szerkesztőség az utasokkal együtt örül a jó híreknek, és reméljük, tartós marad a figyelem. Hamarosan újból körülnézünk az állomáson, hogy megmutathassuk, mi a helyzet.